Torsdag :)

Hej, idag var ju jag i skolan och vi hade som vanligt nationella prov i svenska.
Det var en skrivuppgift och jag skrev om "En händelse jag minns".
Jag skrev om mitt ridläger jag va på förra sommaren.
På tal om ridläger så ska ju jag gå på ett i sommar igen.
Jag ska gå på samma som min älskade Vicky som bor i USA.
Men hon kommer till Sverige på sommarlovet.
Men i alla fall vid 18.15 ska jag åka till stallet och rida.
Jag hoppas att jag får Brownie såklart.
Men jag tror inte att jag får honom, för jag kunde nt rida förra veckan.
Så det var nån annan som fick honom.
Så jag undrar verkligen vem jag får :)
Men nu måste jag jobba matte ;)
See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0