Sry :/

Sry för dålig uppdatering..men ja har nt haft tid. Men nationella proven har börjat. Men i alla fall, idag red jag Mars efter skolan. Det gick jättebra :D Sen åkte jag hem o duschade, o sen åkte ja dit där jag skulle få massage, på Änglahänder ;) Det var såååååååå skönt!!! Ska dit i april också :) Men efter jag var dr så åkte jag till biblioteket o lånade böcker, jag lånade 3 skräckisar o 4 vad ska man säga aa typ roliga böcker. De 4 roliga böckerna heter De onödiga av Sören Olsson o Anders Jacobsson, DAGBOK för alla mina fans - Rodrick regerar av Jeff Kinney, Joy & önskeburken av Helena Östlund, Joy & snigelriket av Helena Östlund. De 3 skräckisarna Vampyrens tunga av Monica Zak, Vem var Hettie Daynes? av Robert Swindells, Tystnadens hus av Magnus Nordin. Gör ett inlägg lite senare där jag skriver av de som står på baksidan av böckerna. See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0