Saknar dej som fan!

Jag sitter här o gråter för jag saknar dej som fan! Du betyder jävligt mycket för mej! För att du ska förstå att det är dej jag menar så kan jag ju säga att du åkte till Kolmården i torsdags..jag hoppas att du förstår att det är dej jag menar! Vi har varit med varandra 1 gång sen du bytte stall, o det är ju bara hemskt att vi har varit med varandra 1 gång på 2-3 månader! De gångerna du har sovit hos mej så har vi varit uppe till minst 2 på natten för att kunna vara med varandra så mycket som möjligt..vi får ju inte så mycket tid tillsammans för att du har häst på ett annat stall och våra liv går ju ut på hästar..och just därför är det ju hemskt som fan att vi inte står på samma stall längre! Jag vill bara att du ska veta att jag saknar dej som fan och älskar dej mest!♥

Kommentarer
Postat av: nora lejerbäck

Elin<333 sluta, du e finast<3<3<3<3<3

2010-03-07 @ 15:14:12
URL: http://noraelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0