RED RUFUS!!!

Hej, kom hem från stallet för ca 1 timme sen..o jag red Rufus..gick faktiskt ganska bra :D Men jag lääääääääängtar till imorgon!!! Jag o Isa ska ju ses vid 16.00!! KUUUUUUUUUL!!! För vi ska ju äta i täbyc o se på bioooooo! :D Men just nu har jag tråååååååååkigt..så jag kan ju lägga upp en bild på min nya myströja/tjocktröja ;)
jag vet att det ser jättestökigt ut men det är bara för att jag inte hunnit att ta undan madrassen o inte hunnit ta undan lite saker  XD..men jag kan ju göra det nu eftersom jag har så tråkigt..(eller asså inte madrassen men sakerna ;)) ses senare ;)

Kommentarer
Postat av: Minna <3

Hejsan svejsan :) Jag tyckte den dära tröjan var jätte fin :D Hoppas ni får det kul på bion!!



Kram saknar dig//Minna <3

2010-03-03 @ 10:02:28
URL: http://livetmedminna.wordpress.com
Postat av: calle

2010-03-05 @ 16:06:43
Postat av: calle

vet int vaah ja ska skrivaah XD

2010-03-05 @ 16:08:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0