Nu har du gått för långt!

Du har för f*n ingen anledning till att kalla mej särbarn, äckelbarn, skitunge, problembarn, kräkunge och HORA!!! Nu får det f*n mej vara nog! Vad har jag gjort dej?? Nej precis INGET!!! Du säger åt mej att hålla käften när det är du som skriver allt! Men då slog det mej! När du precis hade skrivit: DRA ÅT HELVETE HORA. Då kom jag på det! Jag har ett liv!! Så varför ska jag slösa tid på en unge som bara är avundsjuk och skriver massa skit?! Så nu sitter jag här o tänker på hur mycket man kan hata en människa, och att men inte kan lite på någon vän..förutom sina ABSOLUT NÄRMASTE VÄNNER! Inte för att vi nånsin blev så bra vänner..men det är just därför du inte har någon anledning till att kalla mej såna saker, för du känner mej inte! MEN VARE SIG DU KÄNNER MEJ ELLER INTE SÅ HAR DU GÅTT FÖR LÅNGT!

Kommentarer
Postat av: johanna

vem?? <33

2010-03-04 @ 09:37:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0