Melodifestivalen!!!

Hej, har precis tittat på melodifestivalen, jag hejade på Salem Al Fakir. Vem hejade ni på? Kommentera ;D Men det kom ju ut en kille som spelade piano istället för honom mitt i låten..o jag trodde verkligen det var Björn Gustafsson! Seriöst det såg ju ut som honom fast med peruk då!!! ;P Jag ska fråga Amanda (http://amandaxx.blogg.se/) om hon kan fixa den låten till sin mobil o sen skicka den till mej, för hon har  nåt program så hon kan "ta"/"ladda ner" låtar från youtube..aja. Men här kommer en video på Salems låt, Keep on walking (fanns inte videon från idag, så man ser nt han som ja tkr ser ut som Björn Gustafsson, men när/om den kommer ut så lägger jag upp den här på bloggen) ;D

Kommentarer
Postat av: amanda

JAG GÖR DE TILLS PÅ MÅNDA =) <33

2010-03-14 @ 10:35:25
URL: http://amandaxx.blogg.se/
Postat av: Anonym

låten ägerr

2010-03-20 @ 22:03:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0