lördag, söndag och måndag!

Sry för lite dålig uppdatering..men tiden har flugit iväg ;P men nu ska jag berätta vad jag har gjort i lördags, söndags och idag (måndag). Lördag: Jag var med Jasmin och Ida i täbban, först när jag o Jassi väntade på Ida så köpte vi en varsin choklad-frapino. GOTT!!!!!!  Sen kom Ida och vi shoppade! Sen åt vi på Vännernas Krog. Det var riktigt gott ;D Vi satt där i typ en timme o prata ;) Sen köpte vi godis o sen gick vi hem. Söndag: Jag var med Sockan (Sofie min bästavän) på hennes KM i badminton. Det var skitkul! Jag dömde alla gånger utom typ en, asså på de matcher Sockan spelade. Sen åkte vi hem till Sockans mamma och hade skitkul!!!! Idag (måndag): Var jag i skolan och sen gick jag hem o såg lite på teve o satt lite vid datan. See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0