Kan du bara lägga av?!!

den 1 mars kl. 23:11 Anmäl
assså jag pallar inte snacka med en äkelbarn fatta
Elin den 1 mars kl. 23:12
...
den 1 mars kl. 23:17 Anmäl
åsna jag pallar inte snacka med dig fattta äkelbarn
Elin den 1 mars kl. 23:17
vrf gör du de då?
den 1 mars kl. 23:18 Anmäl
för du vill ha problem
Elin den 2 mars kl. 10:08
huh?
den 3 mars kl. 17:28 Anmäl
Ooh diss!!
Skickat via Facebook i mobilen
Elin den 3 mars kl. 20:28
på dej ja!
den 3 mars kl. 22:56 Anmäl
Ne på dig!
Elin 3 mars kl. 22:57
öööööh..va??!
Elin den 3 mars kl. 22:57
alla fattar ju att det e på dej liksom!!
den 3 mars kl. 22:59 Anmäl
Haha, neh det är ju dig! Asso lixxom du har problem skaffa ett liv och skriv inte till mig igen!
Elin den 3 mars kl. 23:01
men kära nån..imorse så hade ju jag slutat skriva till dej..o då skriver du: !ooh diss!!" så då får du ju för fan skylla dej själv!
den 3 mars kl. 23:06 Anmäl
okej idiot näe skoja

Men lyssna nu "Särrunge" Asså lek inte! Duh vet inte vad du gör kan du bara hålla käften!? Ja tänker fan inte slösa min tid på dig crakunge ja har iaf ett liv! Såkan inte du bara gå och dränka dig!?
Elin den 3 mars kl. 23:08
Men seriöst..jag vet att du inte skulle våga säga nåt av det där ireal! Så du kan ju bara sluta! Vad har jag gjort dej liksom?! Kan du svara på det??!
Elin den 3 mars kl. 23:12
NEJ!! Jag tänkte väl att det!
den 3 mars kl. 23:14 Anmäl
Haha okej.. Det vet du fan själv! Men okej jag vågar fan säga det där live idiot! Jag har aldrig sakt det för "nåt" till dig för jag nt vill slösa min tid på dig fatta och det här är sista gången jag skriver till dig crakunge!
Elin den 3 mars kl. 23:16
hahahaha!!!!!!!! Du har ju för fan INGEN anledning till att kaxa emot mej o kalla mej hora! Hahahhaha! Snacka om ÄGD!!!!!!!!!
den 3 mars kl. 23:18 Anmäl
ÄGD????? Haahahah, du vet inte vad det är och det är inte "ÄGD" HORA
Elin den 3 mars kl. 23:20
haha,,jag vet ju för fan visst! Men du har ju inte nån anledning!! Det är drf du är ägd! (var inte förra gången den sista gången du skrev till mej??)
Jooh men tyckte synd om dig! SÅ DRA ÅT HELVETE
Elin den 3 mars kl. 23:23
Jag tkr också synd om mej! För att jag ska behöva få "mejl" av dej!
Elin den 4 mars kl. 10:01
asså seriöst..du tror att du är nåt du inte e!
_________________________________________________________
(Den utan namn är "hon" o den som det står Elin är ju såklart jag!)
Det är det här hon skriver!! Lägg märke till att hon skriver idiot, hora, särunge/särbarn, åsna, äckelbarn, crakunge o mer..o att hon säger att jag ska dra åt helvete, att jag ska skaffa ett liv o sånt!
Som jag skrev i det förra inlägget så kom jag ju på att jag har ett liv! (innan hon hade skrivit att jag skulle skaffa ett liv) så jag slutate att skriva o slösa tid på den ungen! Men hon skriver ju att jag ska låta henne va..när det är hon som fortsätter skriva!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0