jag älskar dej så jävla mycket Sofie!!!

Sofie, jag älskar dej så jävla mycket!!! Jag förstår inte hur man kan ha en så bra ♥BÄSTAVÄN♥! Jag förstår inte hur man kan älska en människa så mycket som jag älskar dej! Jag förstår inte hur jag kunde leva innan jag lärde känna dej! Jag förstår inte hur man kan ha så många underbara minnen med en enda person! Här kommer bara några av våra underbara minnen! När vi spelade in Trollmor..haha, i slutet när vi skulle cykla o sen säga typ bästa vänner föralltid! o sen cykla iväg. Hahha vi misslyckades några gånger för att den ena sa bästa vänner föralltid o den andra sa bästa kompisar föralltid! haha! Och Kaliber-bus tralalala, Kaliber-bus tralalala, Kaliber-bus tralalallalala! XD O bah- O nej! Kaliber går ifrån Elin!!!! Hahahahaha! När vi var på Djursholm med Kaliber när Lina skulle tävla, när vi skulle gå in i skogen o kissa XD..när de tog typ en halvtimme att hitta "rätta platsen" hahahaha. Och när vi gick genom den andra skogen där på Djursholm..när Lina red Kaliber o vi gick bredvid, när vi gjorde såna där maskrosor som vissnade när man andades på dom..när man stack in en pinne i skaftet o de..hahahha. O på tävlingen när vi stod i cafeterian på Hägerneholm o de där småtjejerna bah kom o typ tog över o Bisse bah- låt tjejerna göra de där..o dom bah typ-okej o typ gick iväg XD O när Lina var moppig XD O vårat jordgubbs-te XD O din festis som var kolsyrad XD. Och de där var ju bara några av våra underbara minnen, jag kommer alltid älska dej Sofie!!! (Men bara en sista sak som jag inte förstår, att min cykel fortfarande står hos dej från i somras XD XD XD!) KOMMER ALLTID ÄLSKA DEJ SOFIE, BÄSTAVÄN!!!♥
Och såklart..STALLDISCOT!!! XD ♥
ÄLSKAR DEJ SOFIE!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0