Igår :/

Igår var de ju jättekul med Amanda när vi badade..men sen när vi gick till täbban så fick jag ont i huvudet, o började må lite illa :/ Så jag gick hem, o på vägen hem fick jag ont i magen också :( O så hade jag dyngsura fötter när jag kom hem, för jag hade inte vattentäta skor :/ Så när jag kom hem så bytte jag om till skönare kläder o satte mej o titta på teve. Sen vid 22.00 så gick jag o la mej o läste. Men sen när jag försökte somna så fick jag jätteont i magen igen:( Så de växlade mellan att jag släckte, försökte sova..fick ont i magen, tände o läste..släckte, försökte sova..fick ont i magen, tände o läste osv. Så de sluta med att jag somna vid 02.30 :/ Så jag stanna hemma från skolan idag, för jag mår fortfarande inte jättebra. See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0