Igår och idag :)

Hej, jag hann nt blogga igår för jag åkte till stallet vid 09.00 för de var KM i käpphäst-hoppning XD o ja var ju med o anordnade det. O jag var med Sofie i stallet efter också o vi garvade ihjäl oss! O ja menar det! Jag skratta så mkt att jag fick ont i magen åt dels bang!! Shit! hahhahahhaha o de där e din tredje muffins! Neej, en ligger där haha o så ba tog den andra tjejen en muffins när hon gick hahaha O GUUUUUUD VA VI SKRATTA ÅT ALLT! XD Men sen åkte vi hem till henne o var inne lite på datan o sen åt vi lunch. Sen var vi inne på datan lite igen o sen såg vi på en film som jag tyckte var lite läskig XD Sen gjorde vi lite saker o sen åt vi middag, pannkakor. O då garva både jag, Sofie, Lina (Sofies syrra) o Karin (deras mamma) åt massa med saker, dels den här har ja plantat (de skratta vi åt på lunchen också) o sen skratta ja så mkt när jag hade vatten i munnen så jag spruta ut allt på Sofie, hahahhahaha! Sen åkte jag hem. O idag var ja i skolan o hade tråkigt, sen simma vi på jumpan de var också ganska tråkigt..elr nt när ja va med Amanda o Binta, men när man skulle simma 8 varv bröstsim o 2 varv ryggsim var de tråkigt. Sen köpte jag o Amanda en varsin smarties-glass o gick hem. O sen bakade jag kokosbollar o sen åt ja mellis o sen såg ja på tv o sen senare åt jag middag o sen åt ja kokosbollarna som ja bakade. Sen gjorde jag läxor o nu bloggar ja ;) Men nu ska ja fixa lite grejer. See ya!

Kommentarer
Postat av: Emma..

Sv: Jag älskar dig också! <3

Och jag försår vad du menar, men jag vill inte att det ska vara så..

För just nu händer det mycket.. och jag e ledsen.

Då vill jag inte att du OCKSÅ ska vara ledsen!<3



Puss o kram, vi ses snart!<3

2010-03-16 @ 21:04:46
URL: http://hemmahosemmma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0