Hos mormor o morfar :)

Hej, nu sitter jag vid min momor o morfars data. Jag o mormor var ju på bio..avatar (fast ingen 3D för den gick typ ganska sent på kvällen), den var ju otroligt bra!! Jag blev tårögd vid flera tillfällen några ggr av lycka o några ggr av sorg :') :'( XD Men den var i alla fall suuuuuperbra!!! Efter bion så åkte vi tunnelbana o tvärbana hem, fast på vägen hem så köpte vi hem sushi från arigato sushi tror ja de hette. Vi har ätit nu o det var väldigt gott :) Men nu ska vi se på ett program som är typ som let's dance fast i america..see ya!

Kommentarer
Postat av: Emma

Haha, dt låter som du haft kul..!?

Längtar så sjukt mkt till ons bbe!

Har du en stål rustning så råder ja dej att sätte på den.. så du nt spricker när jag kramar dig! XD



Älskar dig! <3

2010-03-08 @ 21:17:51
URL: http://hemmahosemmma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0