Hihi <3

Hej, hemma igen eller jag kom hem vid 18.00. Man jag kan ju gå igenom mina dagar lite kortfattat- Söndag: Morfar hämtade mej o sen släppte av mej vid biografen, där mormor var..jag och mormor gick och åt på Taco bar, sen köpte vi godis o sånt..sen såg vi på Avatar..sen åkte vi hem o köpte sushi på vägen. Vi åt o lite sånt, sen såg jag o mormor på en film..sen läste jag lite sen sov jag. Måndag: Jag vaknade vid 06.40..men jag somnade om o vaknade vid 09.25 o gick upp o duscha o sen åt frukost. Sen spelade vi lite spel o bakade, sen gick vi ut o åt, sen när vi kom hem så slappade vi lite o sen åt vi kakan vi bakade. Sen såg jag på tv o sen så skjutsade morfar hem mej..o nu har jag typ bara suttit o tittat på disneychannel xD De ÄGER JU!!!! XD See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0