har varit i stallet!!

Hej, idag har jag varit i stallet med Sofie!! :D Vi har skrivit upp oss till att vara funktionärer på en tävling till att stå i cafeterian..vi står typ alltid i cafeterian när det är tävlingar..vi har såååååååå kul när vi står i cafeterian...som vi alltid har heheh. Men i alla fall så är det ju typ 1 meter snö utomhus, så jag o Sofie hoppade från typ en snöhög o vi sjönk ner i snön ända till knäna o jag fastande typ 5 ggr med fötterna...o vi var helt dyngsura  när vi åkte hem XD men vi hade i alla fall superkul :D  Juste, vi bestämde också att jag o Sofie ska åka till Kolmården i sommar JIPPIIII!!!!! Men nu ska jag se på Familjen Annorlunda..ses ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0