Dålig uppdatering :/

Sry för lite dålig uppdatering. Men igår var ja först i skolan som vanligt -.- Men sen gick jag till täbban med Jasmin, Binta, Frida o Jojo ;P Sen var jag med Sockan (Sofie) vi hade grymt kul :D Sen gick jag på disco med Jasmin, Binta, Frida och Jojo. Det var dödskul! Jag o Jasmin dansade tills vi dog! O sen gick Jasmin ut o rullade sej i en snödriva! XDXDXD Jag kom trea i limbo ;P Men sen när jag kom hem så mådde ja inge bra :( Så jag gick o la mej..men ja vaknade 06.00 på morgonen o mådde dåligt :( sen somna ja om o vaknade vid 08.00..somna om o sen vaknade ja vid 09.00 o satte på teven..o mådde lite smått illa :/ O först när jag ställde mej upp trodde jag att ja skulle svimma XD Så typ hela dagen har ja bara suttit vid datan o teven o mått dåligt :( Men snart kommer min mamma hem med ostbollar till mej :D Men nu ska jag se på film. See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0