Dagens Sötnos

Jag glömde ju Dagens Sötnos igår..men här kommer dagens. ;)
Här är nog världens gulligaste video. För er som inte kan läsa engelska så bra så kan jag berätta ;) De här två männen i videon vars namn är John Rendall och Ace Berg tog hand om ett lejon som dem döpte till Christian, men såklart så blev ju lejonet för stort för att bo hos dem tillslut. Så han fick flytta till Afrika. Ett år senare ville dem åka o hälsa på Christian som de hade tagit hand om. Men dem blev tillsagda att Christian förmodligen inte kommer känna igen dem. Men de ville åka ändå. Och efter timmars letande så hittade dem Christian som hade blivit ett vild-lejon. Och han kände igen dem!!! Så han "kramar" dem o hoppar på dem! Och såklart blir alla tre jätteglada att Christian (som numera är känd som Christian the lion) kände igen sina gamla "ägare". Vid den delen när man ser att han känner igen dem o blir så glad, då börjar jag alltid gråta! Det är ju helt otroligt att ett lejon känner igen sina gamla "ägare" efter ett år av att han levt i det vilda. (PS. Videon startar 0:40 och slutar 3:00)

Awww♥

Kommentarer
Postat av: binta

när kmr jag jag e ju en sötnos

2010-03-24 @ 11:28:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0