Bilder

Nu bjuder jag på mig själv o lägger in ALLA bilder som jag o Nora tog på varandra..o några blev faktiskt suuperfula på både mig o Nora!! Men har kommer de i alla fall!!
jäääääättesnygg bild på Noona.........hahha
ännu en jäääääättesnygg bild på Noona..
OMFG!! (O my fucking god) Noona jag älskar den här bilden på dej!!
heheh..
hahha FLUMM!!!!!!
hahaa FLUMM IGEN!!!!
hahhahahah NOONA!!!!!!!!
hehe jättesnygg bild naaaaath!!
hahhahahahahaaahahahaahah XD
hahhahahahahhahahahahahahha Noona!!! XDXDXD
hahaha!! De små fjortisarna XD
hihihi..gillar min snygga tunga.. XD
hhahaaa
hehhehehe..smygfottade Noona när hon sov!!
hihhi Noona vände sig om..jag tror hon märkte blixten lite..
hehhe
hihi..jag drog av Noona täcket..o jag vet inte vad hon tänkte med men hon försökte dra tillbaka täcket med fötterna.. XD
heheh kinder-ägg :)
hehe...supersnygg bild på mig när jag äter kinder-ägg XD
huh??!
hmmm..
försöker öppna leksaken i kinder-ägget XD
yeah..jag fick upp det :) XD

Kommentarer
Postat av: nora

Jättefiina bilder på mig !!!

2010-03-01 @ 12:41:27
URL: http://noraelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0