Angående min header (collaget högst upp)^^

Hej, jag har inget att göra..så jag kan ju berätta vilka det är på bilderna på min header :)
På denna *host* jääääättesnygga bild är det jag till vänster o Sofie (min bästavän) till höger. Hehe vi var med o fixade ett stalldisco för 4-10 åringar ;)
På denna bild är det min älskade Mars! Guud jag älskar verkligen den här bilden, underbara minnen med Nora, Vicky, Lisa o Daniela..o hästarna såklart! Sommaren 09 :')
På denna bild är det mitt öga..som de flesta säkert har fattat :) Asså alla blondiner har ju blå eller gröna ögon..förutom jag! XD
På denna bild är det min älskade hund Sebastian! (När han var valp)
Och på denna bild är det ju jag o Mars!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0