Shopping!!!

Tidigare idag var ju jag i täbban och shoppade eftersom jag har rensat min garderob. Jag har också köpt ett Alla♥Dag-kort o en en present till min bästavän Sofie, jag kan inte lägga ut bilder på det jag har köpt till Sofie eftersom hon kanske läser det här. Men jag kan lägga ut bilder på det jag har shoppat till mig själv, så här kommer bilderna.//Elin
Rutiga Race Marine (RCMN)-skor Stadium 199:-
Rutig Skjorta med skärp KappAhl 199:-
Närbild på skärpet.
Linne med "stendetaljer" KappAhl 49:-   (halva rea-priset)
Närbild på "stendetaljerna"
Jeans med färgfläckar och "skraptråd" H&M 249:-
Närbild på färgfläckarna.
Närbild på "skraptråden" som jag kallar det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0