VARFÖR?! och SKA JAG?! och i sånafall VEM?!

måste snart krypa till sängs o läsa. Angående rubriken så ska jag försöka svara. Varför?! Jag har faktiskt ingen aning om varför allt blir förstört vad jag än gör!? Jag har nämligen fått svar av Sussi om ifall hon kan komma, och svaret är ju såklart NEJ. För att hon skulle äta ute med några kompisar, jag menar jag fyller ju bara år en gång om året, men jaja jag kan ju inte vara sur på henne. Nu ska jag försöka svara på: Ska jag?! Jag vet verkligen inte om jag ska bjuda nån annan istället för Sussi, för det blir ju väldigt mysigt ifall man bara är 3 st, men å andra sidan så kanske mer som en fest om man är minst 4 st. Och ifall jag ska bjuda nån mer så Vem?! DET BLIR FÖRST ETT SVÅRT BESLUT OM IFALL JAG SKA BJUDA NÅN MER, OCH IFALL JAG SKA DET SÅ BLIR DET JU ÄNNU ETT SVÅRT BESLUT OM VEM!!!!!//Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0