Utvärdering!

TJOOOOO! Nu kommer typ en "utvärdering" av min födelsedag. Min födelsedag började med att jag fick frukost på sängen och öppnade paket. Sen gick jag till skolan och hade tråkigt. Sen när jag kom hem så satte jag mig vid datan o bloggade lite o fixade med kameran. Sen kom mormor o morfar, och jag öppnade presenterna som jag fick av dom. Jag fick en gullig blomma, en kofta (foto i det förra inlägget), en tavla på en häst, ett kort och ett typ "presentkort" på att mormor bjuder på att vi går o ser på filmen Avatar, o hon bjuder på godis till filmen o middag i stan sen också, o vi ska göra det nån gång v.9 (sportlov). När mormor o morfar var här så kom det två paket till i brevlådan, ettt från farmor o farfar, o ett från Sussie o Stefan (min moster o hennes man). Av farmor o farfar fick jag 500 kr o ett gulligt, o av Sussie o Stefan fick jag 4 st fina pärlor/berlocker, två fina hårspännen/hårnålar, 2 st läppglans, ett nagellack, 2 st små perfymer o ett fint kort. Sen åt vi middag med mormor o morfar, o sen efterrätt, glass med jordgubbar o blåbär o strössel o daimkulor o chokladtoppar (fast nt på glassen då).  Sen när mormor o morfar hade åkt hem så tog jag en till chokladtopp. Sen har jag gjort lite saker, men nu kommer lite bilder från idag. PS: jag orkar nt lägga ut bilder på det jag fått av mamma, pappa o Tobbe, kanske gör det imorgon elr nån gång.
Blomman jag fick av mormor o morfar.
Tavlan jag fick av mormor o morfar
Kortet från mormor o morfar.
Bio-grejen från mormor.
Koftan jag fick av mormor o morfar.
Utsidan på kortet jag fick av farmor o farfar.
Och insidan.
Kortet av Sussie o Stefan.
Det ena läppglanset jag fick av Sussie o Stefan.
Det andra läppglanset jag fick av S och S.
Perfymerna jag fick av S och S.
Pärlorna/berlockerna jag fick av S och S.
Nagellacket jag fick av S och S.
Middag.
Glas med Loka.
Smaken på Lokan.
Chokladtopp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0