Test! :)

1.Ta fram din mobil.
2. Bläddra igenom din inkorg.
3. Stanna när du räknat till tio och skriv sms:et.
4. Gör likadant på varje fråga.

1. Vad skulle du säga om din pojkvän var otrogen mot dig?
Javet:P
2. Vad säger du alltid till din bästa kompis?
Haha
3. Vad är de första du säger när en kompis blir påkörd av en buss?
2 saker på en lördag:D?
4.Vilket sms blev du mest berörd av?
Visst e hon söt:P
5. Vad säger din mamma innan du går och lägger dig?
Jag tittar på arabisk tv:D
6. Vad skulle du skrika om du vann en miljon kronor?
Men vart är bilen då?:p
7. Vilka ord skulle du säga till gud om du trodde på honom?
Morsning
8. Vad vill du höra mest av allt?
Kub
9. Vad skulle du säga om du fick MVG i allt?
Due fett roli hahahahahaha
10. Din romantiska replik?
:P
11. Vad skulle du säga om du blev bestulen?
Okej

 

 

 

Hehe, fick testet av en annan blogg. Det var ganska roligt test xD Hahah helt korkat liksom som att min mamma tittar på arabisk tv xD vi har inga arabiska kanaler. xD//Elin


Kommentarer
Postat av: lollo

hehe.... jag vet att du hittade det från en tjej som heter rebecca du vet www.rebeccia.blogg.se hon fick det från mig haha xD



asså jag är kompis med emma (går i samma klass som henne)



Men jah, cool blog, heehe det var jag som satte dit headern, jag hjälpte EMMA!!!

HAHA XD!



okej nu måste du tycka jag är helt knäpp men det är jag inte asså åh, f ör varje litet ord jag skriver blir jag konstig!!



jag kan säga "hej!"



så hoppas jag inte gjorde dig förvirrad heh <3 hej då!

2010-02-08 @ 19:30:18
URL: http://lollokk.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Lollo, dt gick nt för Emma...

så hon frågade mig

sry....men häng med

skojja, men dt var jag elr dt var nt emma iaf !

och vad fick jag från dig ?<3

2010-02-08 @ 20:14:48
URL: http://rebeccia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0