Stallet med Sofie<3

Idag var ju jag i stallet med Sofie, det var sååååååå himla kul HAHA, o på bussen: Oj! Bussen ville att jag skulle gå av där borta! hahhahhahhhahahahahahhah!!!!!!!!! Men iallafall, först åt typ Sofie "mellis" en billys pizza. Sen skritta jag Mars. Sen gjorde vi lite saker sen så sprang vi efter våra kompisar, för dom glömde sin kamera, men jag tror inte att de såg att det var vi, för dom började springa ifrån oss fast vi skrek på dom. Sen var det föreläsning jag frös ihjäl!! Sen köpte jag hockeypulver, det är såååå salt XDXDXD. Måste gå nu S£S (hehhe hade lite roligt med E:et XDXDXD/£lin...heheh älskar de "E:et" XDXDXD
Älsklingen Mars♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0