slöjd, alvedon och cafe

Hejsan, idag i skolan hade ju jag slöjd..jag fortsatte såklart med min amigurami-gubbe eller vad det heter. Jag kom halvvägs med kroppen, Amanda typ gav upp med sin..så hon gör en mössa istället. Sen på rasten så sprang jag, Frida o Johanna i snön på ängen bakom vår skola, haha det är de som jag vi kallar alvedon..man sätter armbågarna mot varandras armbågar och säger alvedon, det är ungefär som gimme five (give me five). Sen gick jag till cafet med Jasmin, Binta o Minna..Gustaf, Lukas o Daniel var där också. Det var jättemysigt. Sen gick jag hem o hade tråååkigt! Men nu sitter jag här och bloggar, ska kanske ta ett skumbad snart. Ses imorgon ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0