Ingen friluftsdag?!

I skolan så fick vi reda på att vi inte kunde åka till Hägernäs o åka skridskor. (dock visste jag det redan). Så jag, Binta, Amanda o Jasmin satt först i  klassrummet o spela spel, sen gick vi ner till jumpasalen o prata o klättra i rep o hoppade lite på mini-trampoliner. Sen gick vi upp till klassrummet igen o åt matsäck, sen gjorde vi lite saker.
Sen gick jag, Amanda o Binta hem till mig o först körde vi Buzz-junior o sen körde vi Tvister.
Sen gick Binta hem o då gick Amanda o jag hem till henne istället. Hemma hos Amanda såg vi först på film, Wild Cild o åt äppelbitar o glass. Sen var vi inne lite på datan o sen gick jag hem o åt..
..o nu sitter jag här o ser på So you think you can dance.
Jag lägger ut bilder från idag lite senare eller imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0