I'm back in the house!

Hejsan, nu är jag tillbaka och som ni ser har Emma fixat headern och hennes kompis har lagt ut den. :D Visst blev den fin ;) Kommentera gärna och säg vad ni tycker. Men idag har ju jag varit borta och först var vi och fikade på Cafe' Brygghuset. Jag åt morotskaka och drack varm choklad med vispgrädde, Nicole åt en kaka med chokladbitar i och drack pago juice (Nicole är 4 år), Christina åt morotskaka och drack kaffe (Christina är Nicoles mamma), och min mamma drack mullbärs te. Sen gick vi till ett annat cafe och bara tittade. Sen åkte vi till Stinsen, jag tror att Christina köpte nåt smycke. Vi åt också i Stinsen, vi åt sushi och wok och drack lingondricka. Det var jättegott och man blev supermätt. Jag köpte också godis till på lördag från Jam Jam, för det är såå gott godis där och det finns inte i täbban. Vi var ju ute en del där cafeerna låg. Så nu är det skönt att sitta inne i värmen och blogga. Här kommer 15 bilder från dagen. Hehe lite många bilder xD //Elin
Nicole tittar på film i bilen.
Solen skiner.
Cafe' Brygghuset
Cafet hade en gullig liten bakgård.
Cafet hade en öppen spis.
Nästan uppäten morotskaka.
Varm choklad.
Fint på bordet.
Gullig and.
Fin utsikt.
Jog stod typ på en snöhög och tog kort på Nicole.
Wok.
Sushi.
Dricker lingondricka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0