idag, igår o allt annat tråk..

igår gick det jättebra på ridningen, jag red TinTin. Jag fick ju min Alla♥Dag-present av Sofie, jag fick en liten hårspray, duschtvål, bodylotion, och en liten parfym :D. Idag när jag var i skolan så började det bra, jag hade syslöjd. Jag o Amanda håller på att göra urugami eller vad det hette, det är små virkade figurer. Jag ska göra en liten flicka med rosa kropp/klänning o lila sjal/halsduk o en hatt som är lilamed rosa band. Amanda ska göra en liten mus-bebis. Men imorgon ska ju jag rida igen, men jag måste också städa till på lördag..FEST!!!!!! Förresten så kan inte Nora komme :( men då blir det jag, Sofie o Isa. BDW nu måste jag gå   SES//£

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag vet inte om du ser bakgrunden man det gör iaf inte jag...

Säg till mig om du vill byta(elr om du vet ngn annan som kan göra det!?)



Jag har ny design... titta gärna! <3

2010-02-18 @ 19:56:38
URL: http://hemmahosemmma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0