Helluu

Idag hade ju jag slöjd som första lektion, jag gjorde klart min tygpåse. Sen som tredje lektion så hade jag, Amanda, Frida o Jasmin "bokfika" som elevens val. Sen efter skolan så gjorde vi två killar i min klass till SPERFJORTISAR o gick till täby c, det var jevligt tråkigt :S Men till middag åt jag fattiga riddare, MUMS!! Nu sitter jag här o tittar på vänner. Imorgon ska ju jag rida o jag hoppas verkligen att jag får Brownie, men jag saknar Mars såååå mycket, varför är han sjuk?!! Nästa lördag ska ju jag ha fest eftersom jag fyller år den 22 feb så passade det ju bra att ha fest den 20 feb. ;) Jag har redan fått svar av både Sofie o Isa, nu väntar jag bara på svar av Sussi.SES//Elin
Tygpåsen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0