*Happy*

Idag var det först skola såklart. Vår första lektion var slöjd (KUL) Sen på nån rast så klämde sig alla i klassen in sig i ett litet rum bredvid vårt klassrum, och när vår lärare kom hoppade alla ut och skrek och han blev livrädd x) Snacka om tajming precis när Rickard (vår lärare) skulle öppna dörren så hoppade alla ut xD. Men i alla fall sen efter skolan så gick jag till täby c med Frida, Johanna o Jasmin. Först gick vi till hemköp för Johanna skulle häm ta pengar av sin mamma som jobbar där, sen till pralinen för jag skulle köpa glass där, de har såå många och goda smaker där. De smakerna jag köpte var bananasplit och "himmelsk röra" (kolaglass med chokladbitar, russin och mashemellows i). Sen gick vi till donken och Jasmin köpte en mellanpommes och Johanna köpte an mcflurry daim. Lite senare köpte Frida en chokladmuffins också och ännu lite senare köpte jag en mellanpommes o en kycklingburgare. Jag har också fått nya högtalare till min data från min pappa *glad*//Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0