Hej..

Sofie åkte hem för ca 2 timmar sen, för hon skulle till stallet o rida sin häst Axl. Vi hade jättekul både idag o igår:) Igår så gick vi först till täbban och åt på donken, sen gick vi o bowlade, Sofie vann med 7 poäng, sen gick vi till videobutiken Boxx och vi kollade vilken film vi skulle hyra, vi valde Glee (tre avsnitt) o vi skulle vänta på min mamma i 45 min för att man måste vara över 18 år för att hyra film, medans vi väntade på min mamma så köpte vi slush. Sofie tog smakerna äpple, hallon o kola, jag tog smakerna kola o hallon. Sen åkte vi hem o åt våran fina tårta som vi hade gjort. Sen såg vi på Glee-filmen o åt ostbågar och salta skruvar. Sen så pausade vi filmen o åt tacos. Sen när filmen var slut så såg vi på Melodifestivelen och åt mer snacks o drack läsk o mer/festis. Sen såg vi på Sweet home Alabama och åt upp snacksen o drack upp läsken o meren/festisen. Sen låg vi o pratade o skrattade i sängarna. Sen somnade vi. Sen i morse så vaknade jag kl 9, men jag somna om o vaknade kl 10 istället. Jag gick upp o duscha kvart över 10 o Sofie vaknade precis när jag gick ut från rummet, så när jag hade duschat så var hon vaken, så vi låg o skrattade o flummade o såg på teve. Vi åt också frukost, baugette o varm choklad.
Mums, baugetter o varm choklad med vispgrädde.
Sofie med varm choklad (lite muppig bild) XD
Vår fina Choklad de lux-tårta

Kommentarer
Postat av: Emma

Det låter som ni haft kul!?

Åh, va tårtan ser god ut! XD



Kram.. <3

2010-02-21 @ 15:18:46
URL: http://hemmahosemmma.blogg.se/
Postat av: Emma

hm, tack! :) <3

Ja, alla hästar e faktiskt underbara på TRC! :D<3

2010-02-21 @ 16:13:35
URL: http://hemmahosemmma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0