"bildbomb" från täbban

Hej idag var ju jag med Isa i täbban, såååååå mysigt:) vi åt först på McDonald′s, vi gjorde ett antal konstiga saker där,
1. Jag blandar salt o peppar i min ketchup (inte så jättekonstigt men ändå)
2. Isa "skalar" alltid sina Chicken McNuggets, så hon äter det friterade "skalet" sist, för hon tycker det är godast.
3. Jag doppar mina pommes frites i milkshaken (?STAVNING?)
4. Jag åt upp "salt o peppar ketchupen" utan nåt till.
Ja, det var väl det konstiga vi gjorde på McDonald′s, sen gick vi runt lite o tittade på saker. Sen fikade vi på Coffee Corner, jag åt ett vaniljhjärta (som jag tyckte var äckligt) o Isa åt en chokladboll med pärlsocker, vi delade även på en Zingo o jag gav Isa hennes Alla♥Dag-present, det var tre mini-chokladkakor. Jag ska få min på tisdag i stallet för hon hade inte med den. Jag o Sofie ska ge varandra presenterna på tisdag också. Här kommer en bildbomb från täbban.
Zingo
FLUMM!!!
SMILE!!!!!!!!
Mini-sko på Stadium!!!
SKOOOOOOOOOOOR!!!!!!!!!!!!!!
LÄSKIGT!!
FLUMM!
Gladiiiiiiiiii!!
HAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAAHHAHAAA!!
ÄR JAG FISK ELLER KANIN??  (kommentera)
Isa=förvånad     Elin=fjortis
Björn Skifs, FJORTIS???
//£

Kommentarer
Postat av: Emma <3

Haha, du ska se hur mkt peppar jag har i min ketchup! hah, DET är konstigt! x) <3



Ska du skritta Mars igen? :P <3

2010-02-15 @ 19:43:03
URL: http://hemmahosemmma.blogg.se/
Postat av: isa

Haha elin! Skit vad kul vi hade!! Ok o jag lägger upp några av dom på min blogg??? :) <3

2010-02-19 @ 07:18:48
URL: http://isablund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0