födelsedag!!!!!! :D

TJOHOOOOOOOOOOOOO!! Jag fyller år i dag!!! Jag kan säga vad jag fick av mamma, pappa o Tobbe (min brorsa). Jag fick en ny digitalkamera!!! :D Jag fick en resa till Kolmården med en kompis!!! :D Jag fick ett par nya skodda ridbyxor!!! :D Jag fick en tid hos en massör (asså ja ska bli masserad av en massör)!!! :D Jag fick bara saker som jag önskade mig, om ni undrar vrf jag nt fick så mkt så är det för att jag fick ju ganska dyra saker. :) Och nu kommer ju mormor o morfar..undrar vad jag får av dom ;) Juste jag fick födelsedags-presenter av Amanda o Jasmin också, av Amanda fick jag 30 kr o ett kort. Hon sa att det var till godis, haha Amanda är rolig hon, och av Jasmin fick jag ett par örhängen o en ny mascara. Jag fick också en sak av Nicole, om ni har följt min blogg så vet ni att hon är snart 5 år och jag känner henne väldigt bra. Av henne fick jag en supersöt sån här liten uppfällbar spegel som man brukar ha i  neccesären.

Kommentarer
Postat av: amanda <3

haha ja e ba bäst !!! :D <33

2010-02-22 @ 20:09:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0