Familjen Annorlunda

Just nu sitter jag och tittar på Familjen Annorlunda. Det är faktiskt ganska kul. Idag så åkte vi skridskor på idrotten. Jag och Jasmin hjälpte Binta att åka, hon hade typ aldrig åkt förut, och om man åkte mot henne så skrek hon typ så att hela ishallen ekade XD RANDOM!!!! På vägen hem från skanska ishall så gick jag, Amanda, Karim, Valter, Emil och Daniel igenom täbban och 3 har ju nån sak bredvid Glitter och vi tog jättemycket gratisgodis xD Killen i "kassan" stirrade surt på oss hela tiden xD Men nu ska jag fortsätta se på Familjen Annorlunda, HEJ DÅ//Elin

Kommentarer
Postat av: Elin

Fin blogg =)

2010-02-08 @ 21:55:57
URL: http://elintoreborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0